Termeni și condiții

General

1)  Agenția de turism organizatoare (Tour Operatorul) își rezervă dreptul de a efectua modificări programului (efectuându-l în integralitatea lui) și serviciilor (autocar, hotel, restaurant, etc.), oferind servicii similare/de aceeași categorie. Pentru mai multe informații vă rugam citiți Contractul cu turistul.

2)  Agenția de turism nu este răspunzătoare în cazurile de forță majoră sau în unele împrejurări pe care nici Agenția de turism, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita. Situațiile datorate grevelor, cutremurelor, a vremii (fenomene meteo deosebite), a vămilor, condițiilor de trafic (ambuteiaje, închiderea sau schimbarea anumitor sectoare de drum, înlocuirea unui mijloc de transport cu altul, blocări ale traficului auto, feroviar, aviatic, naval etc.) etc., nu obligă Agenția de turism la despăgubiri sau compensații pentru serviciile nerealizate.

3)  Datorită dinamicității domeniului disponibilitatea ofertelor se modifică de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile în limita locurilor disponbile. Agenția nu este responsabilă pentru eventualele neconcordanțe care pot apărea între informațiile privind tarifele și alte detalii din site și informațiile primite în agenție. În aceste cazuri vor avea prioritate, întotdeauna, informațiile primite în agenție.

4)  Nerealizarea programului din vina unor turiști nu implică răspunderea agenției. Exemple: nerespectarea orelor de desfăsurare a programului anunțate de ghid, fumatul în autocar, atitudine necivilizată sau jignitoare la adresa personalului de bord, etc. În aceste situații nu se justifică pretenții privind eventualele despăgubiri.

5)  Agenția organizatoare (Tour Operatorul) poate anula excursia în cazul nerealizarii numărului minim de turiști și are obligația de a înștiința turistul cu cel puțin 15 zile calendaristice înainte de data plecării.

6)  Pentru turiștii înscriși la o excursie (care ulterior s-a anulat) și care se vor înscrie (transfera) la o altă excursie, noua înscriere se va face fără a se ține cont de poziția de înscriere avută la excursia anulată. Excursiile programate în ultimii ani s-au realizat în procent de peste 95%.

7)  Deoarece pentru retragerile (din orice motiv) înaintea plecării se aplică penalizări conform contractului, pentru a nu pierde banii se recomandă plata (odata cu avansul) asigurării STORNO, care prevede restituirea banilor când nu se mai poate participa la excursie (conform condițiilor poliței de asigurare) datorită îmbolnăvirilor, deceselor, accidentelor, furtul sau distrugerea pașaportului, devastarea domiciliului în urma unui incendiu, unei explozii, unui furt ori unei calamități naturale, etc. Asigurarea STORNO se încheie la filiala unei societății de asigurări din localitatea unde își are sediul Agenția de turism care a efectuat înscrierea turistului sau chiar la agenția de turism în ziua rezervării călătoriei. În cazul în care încheierea asigurării se face mai târziu, vor fi asigurate numai acele evenimente, care au loc începand cu a 10-a zi după încheierea asigurării (excepții: accident, deces, etc).

8)  Dacă încheierea asigurării are loc într-un interval de timp mai scurt de 31 de zile înaintea călătoriei, protecția STORNO va fi acordată numai dacă încheierea asigurării și rezervarea călătoriei se vor face concomitent. Începand cu 30 de zile înainte de începerea călătoriei asigurarea cu protecția STORNO nu mai poate fi încheiată ulterior.

9)  În cazul necesității anulării călătoriei, acest fapt se va comunica în scris atât asiguratorului cât și Agenției precum și daunele și mijloacele probatorii care justifică pretenția de asigurare se vor preda asiguratorului în original.

10)  Asigurarea medicală de călătorie este obligatorie pentru țările non UE și este facultativă pentru țările membre UE. Cum Cardul European de Asigurări Sociale de Sănătate (CEASS) asigură numai accesul la tratamente medicale de urgență efectuate în sistemul public de sănătate din țările UE și Elveția , Agenția noastră recomandă încheierea unei asigurări medicale în orice călătorie în străinanate deoarece: a) permite accesul și la serviciile clinicilor și spitalelor private (majoritare în comparație cu sistemul public); b) suportă cheltuielile de spitalizare, de repatriere medicală și de repatriere în caz de deces; c) asistă și ține legătura (24 ore din 24) în străinatate cu asiguratul.

11)  Orice reclamație trebuie să fie transmisă în scris la sediul Agenției cât și prestatorului de servicii turistice la fața locului în vederea rezolvării practice și rapide pe cale amiabilă a sesizărilor.

12)  Turiștii care ies din România în cadrul unui grup organizat de Agenție se vor întoarce în România obligatoriu odată cu grupul, adică nu pot intra în România mai devreme sau mai târziu față de ziua de intrare în România prevăzută în programul excursiei.

13)  Vă rugăm să consultați operatorul dumneavoastră de telefonie mobilă privind funcționarea telefonului pe teritoriile vizitate.

14)  În cazul în care nu se mentionează diferit în descrierea ofertei, penalizările pentru retrageri sunt:

  • 30% din prețul pachetului de servicii dacă renunțarea se face cu mai mult de 40 de zile calendaristice înainte de data plecării;
  • 60% din prețul pachetului de servicii dacă renunțarea se face între 21 și 40 de zile calendaristice înainte de data plecării;
  • 100% din prețul pachetului de servicii dacă renunțarea se face într-un interval mai mic de 21 de zile calendaristice înainte de data plecării sau pentru neprezentarea la îmbarcare (locul de începere a excursiei) ori întreruperea călătoriei din orice motiv;
  • 100% din prețul pachetului de servicii, în cazul în care Turistul a achiziționat pachetul de servicii turistice din cadrul programelor cu reduceri de tip Early Booking, Black Friday, Last Minute sau alte programe similare indiferent de data la care Turistul solicită renunțarea.

Aceste penalizări se aplică în toate cazurile, cu excepția celor în care programul valorificat/confirmat are propriile reguli de achitae, anulare, penalizare (exemple: zbor de linie; cazări interne; pachete charter; city break; tabere educaționale de grup sau individuale; programe de Paște, Crăciun, Revelion, etc; rezervări individuale; croaziere Costa, MSC, etc; Tour Operatori germani DERTOUR, TUI, Neckermann, etc; destinații exotice; evenimente speciale, conferințe, simpozioane, concerte, etc.) specificate în Programul Turistic și broșură (dacă este cazul).

Documente

1)  Cetațenii români pot călători în statele membre ale Uniunii Europene, Spațiului Schengen și Spațiului Economic European cu cartea de identitate sau pașaportul în curs de valabilitate (în cazul în care cartea de identitate românească valabilă este emisă după anul 2009, în care este specificată cetățenia română). Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cărții de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen și Spațiul Economic European, vă rugăm să consultați site-ul Poliției de Frontieră politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.

2)  Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene și pentru țările în care cetățenii români au nevoie de viză de intrare, este necesar pașaportul valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Anumite state nu permit accesul cu pașaport temporar sau nu aplică vize pe pașaport temporar, de aceea vă rugăm să consultați serviciul consular al țării în care intenționați să faceți deplasarea sau solicitați acest lucru agentului dumneavoastră de turism.

3)  În cazul persoanelor căsătorite recent, nu se acceptă cartea de identitate anulată (perforată) de autorități în vederea emiterii unei noi cărți de identitate.

4)  Pentru adulți este nevoie de pașaport sau carte de identitate, dar copiii sub 14 ani neîmpliniți (care nu au carte de identitate) au nevoie de pașaport, adică nu pot părăsi România pe baza certificatului de naștere. Copiii care nu au carte de identitate pot fi înscriși pe pașaportul unuia dintre părinți. În acest caz, părinții care au copii trecuți în pașaportul lor, vor călători obligatoriu cu pașaportul.

 5)  Conform reglementărilor în vigoare, minorii trebuie să îndeplinească următoarele condiții pentru a fi lăsați să iasă din țară:

  • sunt însoțiți de ambii părinți;
  • sunt însoțiți de un părinte care are acordul notarial sau certificatul de deces al celuilalt ori hotărâre judecătorească definitivă de încredințare a copilului, etc (când copilul călătorește cu părintele care deține custodie, trebuie prezentate hotărârile judecătorești de divorț/certificatul de deces și hotărârea de încredințare a copilului);
  • sunt însoțiți de cel puțin un adult însoțitor care are asupra sa propriul certificat de cazier judiciar, pe care să-l prezinte la frontiera și acordul legalizat la notar al celor doi părinți în care să se specifice perioada excursiei.
  • când copilul călătoreste ca MINOR NEÎNSOȚIT trebuie să contactați compania aeriană pentru detalii.
  • când părinții nu au același nume cu copilul, trebuie prezentat certificatul de naștere al copilului.

Informații suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro.

Observație: nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea la frontiera română a copiilor, caz în care Agenția AUHERO nu răspunde de consecințe!

6)  Turiștii trebuie să verifice starea pașaportului și a cărții de identitate (să nu prezinte urme de deteriorare a elementelor de siguranță; vezi instrucțiunile de pe coperta pașaportului), valabilitatea (minim 6 luni de la data ieșirii din țară) și să aibă cel puțin o filă goală pentru ștampilare la frontiere.

7)  Agenția organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o răspundere în situația în care autoritățile de la punctul de frontieră nu permit accesul turistului pe teritoriul propriu. De asemenea, nu are nici o responsabilitate dacă turistului nu i se permite părăsirea teritoriului unei țări de către autoritățile de frontieră din statul respectiv. În aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

8)  Pentru ieșirile în oraș este recomandabil ca documentele personale să fie lasate la hotel și să se pastreze copii ale actelor de identitate.

Program

1)  Conducătorul de grup român își rezervă dreptul de a modifica programul acțiunii în funcție de anumite situații și condiții obiective ce pot interveni în timpul excursiei (ordinea excursiilor opționale se poate modifica, în funcție de confirmările obținute la fața locului), fără a afecta însă structura serviciilor efectuându-l astfel în totalitate.

2)  În toate destinațiile pe care vi le punem la dispoziție vă așteaptă o gamă variată de excursii opționale. Excursiile opționale sunt organizate și se efectuează la fața locului de agenții turistice locale. Sumele aferente acestor excursii nu se încasează în numele și pentru Agenția AUHERO. Prețurile excursiilor opționale pot fi mai mari decât cele ale excursiilor ce pot fi achiziționate de la recepția hotelurilor, aceasta datorându-se faptului că participanții vor avea la dispoziție un mijloc de transport care îi va duce și îi va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei și după caz ghid local. Dacă aveți reclamații cu privire la organizarea și desfășurarea programelor opționale, trebuie să le rezolvați la fața locului. Reclamația nu este validă dacă este făcută la întoarcerea în țară. Același lucru este valabil și pentru închirieri de mașini.

3)  Pe durata circuitelor, sosirea la cazare se face de regulă seara, putând să apară întârzieri datorită condițiilor de trafic, vreme etc. Orele de sosire la cazare variază de la o zi la alta, în funcție de programul turistic.

4)  Pentru anumite circuite, programul excursiei este foarte încărcat (distanțe lungi și multe obiective de vizitat), excursia fiind un prilej de a vedea multe țări cu locuri interesante dar nu unul de odihna (relaxare).

5)  Conform legilor internaționale, doar ghizii autorizați locali au dreptul să ofere servicii în interiorul muzeelor, monumentelor, așezămintelor de cult etc. Astfel, ghizii români vor oferi explicații turiștilor doar în afara obiectivelor turistice și vor asigura traducerea explicațiilor date de ghidul local în situația în care grupul de turiști consimte la angajarea acestuia. Vizitarea muzeelor, datorită intereselor și gusturilor diferite ale turiștilor, se face individual, cu stabilirea în prealabil de către ghid a locului și orei de întalnire cu grupul. Anumite obiective turistice incluse în program pot să-și modifice orarul de vizitare fără înștiințare prealabilă.

Cazare și mese

1)  Clasificarea unităților de cazare din program este cea atribuită în mod oficial de autoritățile locale, ministerele de turism din fiecare țară, instituțiile de profil conform standardelor proprii și poate să nu coincidă cu normele de clasificare din Romania. În momentul actual nu există un sistem unic de clasificare la nivel mondial. Fiecare țară are alt regulament de clasificare al hotelurilor, de aceea nu putem compara hotelurile din aceeași categorie din țări diferite.

2)  Prețul cazării întotdeauna vă poate fi un ghid foarte bun în alegerea serviciilor și condițiilor unui hotel. Cu cât prețul este mai mare, cu atât crește calitatea și numărul serviciilor oferite.

3)  Hotelurile nominalizate în program pot suferi modificări până la data plecării, în funcție de condițiile specifice care pot apărea între momentul publicării programului și data plecării. Dacă aceste schimbări sunt impuse de furnizorul local, întotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locație/confort.

4) Disponibilitatea și caracteristicile menționate pentru fiecare hotel sunt sub controlul direct al fiecărui hotel în parte, iar AUHERO nu poate fi făcută responsabilă dacă aceste facilități sau caracteristici nu vă sunt disponibile în timpul perioadei de ședere la hotel. Dacă o facilitate sau o caracteristică este importantă pentru dumneavoastră, atunci trebuie să solicitați verificare, prin Auhero sau prin hotel (nu ne asumam nici o răspundere dacă veți contacta în mod direct hotelul), dacă acea facilitate este disponibilă pe durata șederii dumneavoastră.

5)  În extra-sezon se poate întâmpla, ca din lipsa de clienți, hotelurile să limiteze sau să suspende funcționarea anumitor facilități, să modifice orele de deschidere/închidere a anumitor facilități. Este posibil ca paleta de opțiuni pentru petrecerea timpului liber să nu fie la fel de bogată ca în sezonul de vârf. În schimb, există mai mult spațiu, mai multă liniște, personalul hotelier are mai mult timp să se ocupe de turiști. Piscinele si aerul condiționat pot fi disponibile doar în sezon, și intră în responsabilitatea dumneavoastră de a verifica aceste facilitățpentru sejurul dumneavoastră.

6)  Distribuția camerelor la hoteluri se face de către recepțiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepție, asistat de însoțitorul de grup sau cu ajutorul reprezentantului local al AUHERO.

7)  Camerele standard sunt:

Camerele twin conțin 2 paturi, capacitate maximă 2 persoane.

Camerele cu un pat dublu (double) sunt disponibile la cerere și se taxează la fel ca și camerele twin, capacitate maximă 2 persoane.

Camerele twin/double plus child conțin 2 paturi separate sau 1 pat matrimonial + 1 pat suplimentar pentru copil (vârstă maximă specificată pentru fiecare rezervare în parte) sau patul suplimentar poate lipsi și copilul poate să doarma în pat cu părinții, capacitate maximă 3 persoane (2 adulți și un copil) .

Camerele single conțin un singur pat, capacitate maximă 1 persoană. Pentru camerele single se plătește un supliment, diferit de la un hotel la altul.

Camerele twin sau double in regim single, capacitate maximă 1 persoană, se pot obține numai la cerere și implică plata unei diferențe față de prețul unui loc în camera double. Unele hoteluri oferă cameră dublă în regim single, deoarece nu dispun de camere cu un singur pat.

Camerele triple sunt de obicei camere twin/double în care se instalează un pat suplimentar. Majoritatea hotelurilor NU au camere cu trei paturi single. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibilă, etc. În cazuri speciale, se pot solicita și două paturi suplimentare, însă acest lucru duce la micșorarea considerabilă a spațiului. Capacitate maximă 3 persoane (adulți).

Camerele quad capacitate maximă 4 persoane. În anumite țări camerele quad conțin 2 paturi duble (model francez).

Copiii până în 2 ani sunt considerați infanți și pentru acceptarea infantului în camera părinților trebuie cerut „pătuț/crib” sau obținută aprobarea hotelului pentru a putea fi cazat. Nu toate hotelurile pot asigura „pătuț/crib”, de aceea este necesară confirmarea hotelului.

Politica legată de copii și de tarifare variază de la un hotel la altul. Acolo unde este posibil, se aplică reducerea pentru primul copil . Un al doilea poate fi taxat ca și un adult.

ATENTIE!!!- UK ONLY( doar pentru UK)  – bebelușilor și copiilor nu li se permite sub nicio formă să împartă un pat cu un adult. Tipul și mărimea camerei oferite de un hotel (cum ar fi o cameră single, dublă etc.), pot varia de la țară la țară.

Camerele sea/ocean view au în general vedere la mare/ocean însă există situații în care au vedere parțială la mare/ocean.

8) Agenția nu-și asumă nicio responsabilitate pentru eventualele informații greșite furnizate de unitățile de cazare, acestea putând fi modificate pe perioada validității acestora.

9) Agenția se străduiește ca imaginile utilizate să fie cât mai reprezentative pentru produsul vândut și să fie actualizate; totuși nu le putem garanta acuratețea. Fotografiile pot să nu fie cele ale camerei alocate clientului și pot diferi în funcție de tipul camerei (exemplu: standard, superioară, de lux, etc.).

10)  Agenția nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure. Situația de partaj în camera dublă este atunci când o persoană dorește să participe la o excursie singură, dar nu în camera single, ci cu altă persoană, necunoscută, de același sex, într-o cameră dublă pentru două persoane. În această situație persoana în cauză solicită Tour Operatorului o rezervare partaj în cameră dublă, sub rezerva că Tour Operatorul va găsi, în timp util, a doua persoană dispusă să participe la excursie partaj în camera dublă. Dacă nu se va găsi a doua persoană, prima persoană se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzător de achitarea suplimentului de camera single.

11)  În conformitate cu normele internaționale, ziua hotelieră începe după ora 14:00 (poate să ajungă până la 18:00). Eliberarea camerelor la hotel poate varia în intervalul 09:00-12:00. După predarea camerelor se poate prelungi ora eliberării camerei contra cost și dacă este posibil, sau discuta la recepție despre păstrarea bagajelor într-o cameră special amenajata pentru acest lucru sau se poate reține o cameră pentru bagaje. Sosirea mai devreme sau plecarea mai târziu nu vă îndreptățește să folosiți camera după ora 12:00.

12)  Programele cu demipensiune, încep de regulă cu cina din ziua sosirii și se încheie cu micul dejun din ziua plecării. Uneori masa se poate pierde datorită sosirii târzii sau plecării la ore matinale (din motive care nu pot fi controlate de Agenție).

13)  De obicei felurile de mâncare aparțin bucătăriei internaționale, însă există și mâncăruri din bucătăria locală. Felul în care este servită masa (meniu sau bufet) este specificat în descrierea fiecărei oferte. Micul dejun în regim de bufet suedez înseamnă că, în funcție de categoria hotelului și obiceiurile locale, se servesc diverse feluri de mâncare, la alegere. Cu cât categoria hotelului este mai mare, cu atât există mai multe feluri de mâncare. Cina și prânzul meniu înseamnă de fapt aperitiv (salate) sub formă de bufet și felul principal, care este servit la masă, la alegere de pe lista meniu. Și această listă este în funcție de categoria hotelului: cu cât hotelul este de categorie mai mare, cu atât lista este mai variată.

14)  În cazul în care nu este specificat altfel în programul turistic, băuturile (alcoolice, nealcoolice) nu sunt incluse în preț cu excepția regimurilor “all inclusive” și acolo la marea majoritate se oferă doar bauturi locale (cele de import se plătesc), care sunt servite, la pahare de sticlă sau plastic.

15)  De regulă nu se folosește apa de la robinet pentru băut. Apa de la robinet poate fi folosită pentru igiena dentară. Pentru băut, se recomandă apă îmbuteliată.

16)  Uneori, poate avea loc o cădere a curentului electric pentru o perioadă scurtă, ceea ce duce la oprirea sistemului de climatizare. De asemenea majoritatea hotelurilor au program de funcționare a aerului condiționat și a topoganelor cu apă.

17)  Aducem la cunoțință că nu se permite introducerea de alimente și băuturi alcoolice/nealcoolice cumpărate din afara hotelului. Acest lucru este permis doar la hotelurile care au chicinetă sau la vile/apartamente.

18)  Pentru anumite facilități din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif etc); în momentul sosirii la hotel solicitați recepționerului să vă informeze cu exactitate asupra lor. De asemenea, în momentul efectuări cazării, hotelul poate solicita drept garanție cartea de credit sau o suma cash rambursabilă la sfârșitul sejurului.

19)  Nu recomandăm ca în concediu să aveți asupra dumneavoastră bijuterii scumpe. Depuneți documentele, banii, cecurile, cărțile de credit și toate obiectele de valoare în seif. Dacă în cameră nu există seif, acesta poate fi închiriat la recepție contra cost.

20)  La plajele publice are acces și populația locală iar saltelele de plajă sau umbrelele de soare sunt contra cost. Distanțele de la hotel până la plajă sunt descrise orientativ în ofertă, pentru fiecare destinație.

Transport cu avionul

1)  Agenția își rezervă dreptul de a modifica sumele aferente taxelor de aeroport, de port și de viză, în situația în care acestea sunt impuse de terți (compania aeriană, respectiv autoritățile locale sau ambasadele fiecărei țări). În cazul când compania aeriană percepe diferite taxe pentru bagaje acestea vor fi achitate de turiști la aeroport.

2)  Agenția nu este răspunzătoare pentru eventualele perturbări ale orarului de zbor.

3)  Compania/companiile aeriene care operează zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificări zborurilor contractate, în funcție de condițiile obiective din perioada de operare, până la momentul plecării pentru zborul/zborurile de dus sau după momentul plecării pentru zborul/zborurile de întors. Agenția organizatoare va informa pasagerii direcți respectiv agențiile revânzătoare asupra eventualelor modificări survenite independent de voința sa și nu va fi răspunzătoare de eventualele inconveniente apărute. În același timp este responsabilitatea turistului să reconfirme orarul de zbor cu cel puțin o zi înainte de plecare.

4)  Pentru efectuarea formalităților de check-in trebuie să vă prezentați obligatoriu cu 2 ore înainte de ora de decolare, întrucât durează destul de mult operațiunile vamale și de îmbarcare, mai ales pe timpul verii când aeroporturile sunt foarte aglomerate.

5)  Pentru a nu întampina greutăți la check-in vă rugăm citiți instrucțiunile de pe biletul de avion sau de pe site-ul companiei aeriene.

6)  Alocarea locurilor în avion se face de către ghișeul de check-in din aeroport în funcție de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinațiile europene, de regulă, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme. Depășirile de limită de kilograme se achită separat la aeroport. Mai multe informații găsiți pe site-ul companiei aeriene sau în agenția de turism.

7)  Intenția de transport al bagajelor voluminoase (biciclete, surf etc.) și al altor echipamente sau obiecte trebuie comunicată Agenției încă de la înscriere. Transportul acestora se va realiza contra cost, în funcție de disponibilitatea spațiului în mijlocul de transport.

8)  Animalele vii nu se transportă în cabina avionului. Transportul lor este posibil în spațiul destinat bagajelor, în compartimente special destinate acestui scop. Marea majoritate a hotelurilor nu acceptă animale de companie.

9)  Infanții sunt considerați copiii cu varsta 0-2 ani neîmpliniți până la data întoarcerii. În funcție de compania aeriana, aceștia plătesc o taxă numită taxa pentru infanți. Pasagerii cu vârste cuprinse între 2–12 ani neîmpliniți la data întoarcerii sunt considerați copii și beneficiază de tarife speciale. Pasagerii care depășesc vârsta de 12 ani sunt considerați adulți.

10)  Femeile care sunt însărcinate în peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a călători cu avionul. Compania de zbor și echipajul de bord își rezervă însă dreptul de a decide dacă permit sau nu îmbarcarea persoanelor cu sarcină avansată (ultimele 2-3 luni).

11)  Pasagerii care suferă de boli contagioase nu pot călători cu avionul. Personalul aeroportuar și de bord își rezervă dreptul de nu permite îmbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor în cauza.

12)  După aterizarea pe aeroportul de destinație, pasagerii se vor prezenta mai întâi la ghișeul Control pașapoarte, după care își vor recupera bagajele din locul special amenajat. Dacă atunci când ajungeți la destinație observați că ave/i probleme în găsirea bagajului depus la biroul de check-in la îmbarcare, vă rugăm nu părăsiți aeroportul, ci depuneți o sesizare la biroul de reclamații existent la terminal.

Transport cu autocarul

1)  Conform noii legislații privind transportul de pasageri pe drumurile din țările Comunității Europene, timpul obligatoriu de staționare al autocarului este de 9-11 ore într-un interval de 24 ore și o zi întreagă la fiecare ciclu de 7 zile. Programul turistic în fiecare dintre zile va începe după consumarea timpului obligatoriu de odihnă al conducătorilor auto.

2)  Autocarele fac popasuri pe traseu din aproximativ 3 în 3 ore, după caz.

3)  Datorită restricțiilor de circulație în marile orase, autocarele nu au voie să intre în incinta sau în apropierea anumitor obiective turistice, deplasarea la obiectivele turistice se face fără autocar (pietonal sau cu mijloace de transport în comun; plata se face de către turiști).

4)  Asezarea în autocar se face în ordinea înscrierii, începând cu bancheta a doua. Pasagerii au obligația să ocupe doar locul înscris pe voucher.

5)  Turiștii au obligația să se prezinte la locul de îmbarcare cu minim 30 minute înainte de ora înscrisă pe voucher pentru plecare sau transfer.

6)  Turiștii au obligația de a menține curățenia în autocar pe tot parcursul excursiei.

7)  În autocar nu este permis fumatul, consumul de băuturi alcoolice și produse alimentare.

8)  Buzunarul de plasă din fața scaunului dumneavoastră este destinat păstrării de pliante, broșuri sau hărți. Vă rugăm să nu păstrați aici sticle de orice fel sau obiecte voluminoase. Sticlele, bagajele de mână sau alte obiecte voluminoase se depozitează în spațiul special amenajat, deasupra scaunelor.

Rezervări EARLY BOOKING

Hotelurile acordă discount-uri semnificative dacă se fac rezervări și plați până la o anumită dată (de regulă până la sfârșitul lui aprilie). În cazul unor promoții EARLY BOOKING sau oferte speciale cu o perioadă fixă de valabilitate, Tour Operatorul alocă un număr limitat de locuri la reducere. Dacă acestea se epuizează înainte de data limită a promoției, Tour Operatorul poate decide să oprească campania de promoții înainte de data limită setată inițial, fără un anunț în prealabil. Aceste rezervări au un regim special, și anume:

  • Nu se acceptă nici un fel de modificare (de nume, perioada, tip camera, servicii etc.) de aceea trebuie sa fiți foarte siguri că puteți să mergeți în concediu în perioada respectivă;
  • ANULĂRILE SE PENALIZEAZĂ 100% DIN VALOAREA HOTELULUI, indiferent cu câte zile înainte de plecare faceți această anulare (deci nu sunt valabile penalitățile cuprinse în contractul încheiat între Agenție și turist) sau de motivul anulării (boală, probleme familiare, etc);
  • Reducerea de EARLY BOOKING se aplică numai la tariful de cazare;
  • Plata se face integral în general în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea confirmării.

Vă rugăm să luați în considerare toate condițiile înainte de a face rezervări EARLY BOOKING pentru a evita discuțiile viitoare în caz de modificare sau anulare.

Prezentul document constituie anexă la Contractul cu turistul.

istanbul escorts
istanbul escort